Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew Jersey State Commission on Financing Postsecondary Education, Trenton.
TitelPostsecondary Education Vouchers: The Case for a Demonstration.
Quelle(1977), (185 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Bibliographies; Costs; Demonstration Programs; Educational Finance; Educational Vouchers; Higher Education; Innovation; Pilot Projects; Political Issues; Postsecondary Education; Statewide Planning; Statistical Data; Statistical Studies; Teacher Attitudes
AbstractThe financial, political, and faculty-administration attitudinal constraints in the state suggest that certain voucher demonstration projects would serve several purposes: (1) produce beneficial results for a segment of postsecondary students and institutions; (2) be structured to be acceptable to the educational community; and (3) provide the empirical data so desperately needed before the desirability, impact and costs of larger projects could be defined. Two pilot projects are proposed, as is the application of a voucher system to New Jersey's postsecondary system. Extensive background information, a bibliography, and statistical tables are included. (MSE)
AnmerkungenNew Jersey Commission on Financing Postsecondary Education, 20 Nassau St., Suite 250, Princeton, N.J. 08540
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: