Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Sinha, Shabnam; Banerji, Rukmini; Wadhwa, Wilima |
---|---|
Titel | Teachers and teacher performance in Bihar, India. Implications for education. |
Quelle | Washington, D.C: The World Bank (2016), xv, 73 S.
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Reihe | Directions in development - human development |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-4648-0739-8; 978-1-4648-0740-4 |
DOI | 10.1596/978-1-4648-0739-8 |
Schlagwörter | Lehrer; Lehrerbildung; Leistung; Bihar; Indien |
Abstract | Who are the teachers? -- What are classrooms like? -- Teacher assessments -- Generating composite scores for teacher. |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2024/1 |