Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcConnell, Sally
TitelRescuing Public Education
QuelleIn: Principal, 86 (2007) 4, S.16-20 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0271-6062
SchlagwörterElementary Secondary Education; Public Education; Federal Legislation; Educational Legislation; Educational Finance; Student Evaluation; Accountability; Special Education; English (Second Language); Staff Role; Ancillary School Services; Limited English Speaking; Educational Improvement; Educational Change
AbstractAs federal mandates have increased in recent years, public schools have been hampered by the lack of resources to implement them. The forthcoming reauthorization of the Elementary and Secondary Education Act (ESEA) provides an opportunity to move away from the shortcomings of its present version, the No Child Left Behind Act. This article presents reauthorization recommendations of NAESP's ESEA Task Force in several critical areas, including assessment, accountability, special education, English-language learners, school staffing, and services to supplement the academic program. (Author).
AnmerkungenNational Association of Elementary School Principals (NAESP). 1615 Duke Street, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-386-2377; Tel: 703-684-3345; Fax: 800-396-2377; e-mail: naesp@naesp.org; Web site: http://www.naesp.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Principal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: