Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarbach-Ad, Gili; Sokolove, Phillip
TitelCreating Direct Channels of Communication: Fostering Interaction with E-mail and In-class Notes.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 31 (2001) 3, S.178-182Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterCommunication (Thought Transfer); Electronic Mail; Higher Education; Internet; Science Education; Science Instruction; Teacher Student Relationship; Teaching Methods
AbstractReports on biology students in a large-class, active-learning environment using e-mail and in-class written notes for student-instructor communication. Results showed that most students sent e-mail messages and that about half were content related. Results showed no gender differences and that African-American Students were more likely to send content-related messages. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: