Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRobinson, Eric L.
TitelInvolving the School Psychologist. How To Break the Barriers to Collaboration on Professional Development School Leadership Teams.
QuelleIn: Teacher Education and Practice, 12 (1996) 2, S.1-15
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Collegiality; Elementary Secondary Education; Higher Education; Leadership; Meetings; Preservice Teacher Education; Professional Development Schools; School Psychologists; Teamwork
AbstractThis article discusses barriers to collaboration that are specific to Professional Development School (PDS) leadership team meetings. It offers a rationale for involving the school psychologist on the PDS team as a facilitator and concludes with suggestions for breaking the barriers to successful PDS leadership team meetings. (SM)
AnmerkungenRowman & Littlefield. 4501 Forbes Boulevard Suite 200, Lanham, MD 20706. Tel: 800-462-6420; Tel: 717-794-3800; Fax: 800-338-4550; Fax: 717-794-3803; e-mail: custserv@rowman.com; Web site: http://rowman.com/Page/Journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: