Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLee, Valerie E.; Smith, Julia B.
TitelCollective Responsibility for Learning and Its Effects on Gains in Achievement for Early Secondary School Students.
QuelleIn: American Journal of Education, 104 (1996) 2, S.103-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-6744
SchlagwörterAcademic Achievement; Cooperating Teachers; Educational Research; High School Students; Institutional Characteristics; Outcomes of Education; Public Schools; Secondary Education; Teacher Attitudes; Teacher Influence; Teacher Student Relationship
AbstractStudies how the organization of teachers' work affects students in their early years of high school. Results from 11,692 students and 9,904 teachers show significant achievement gains in schools where teachers take collective responsibility for students' academic success or failure rather than blaming students for their own failure. Achievement gains were also higher in schools with more staff cooperation. (GR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: