Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inConn, W. Lance
TitelFunding Fundamentals: The Cost/Quality Debate in School Finance Reform.
QuelleIn: West's Education Law Quarterly, 4 (1995) 1, S.123-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Cost Effectiveness; Court Litigation; Economically Disadvantaged; Educational Finance; Efficiency; Elementary Secondary Education; Equalization Aid; Finance Reform; Public Schools; Research Problems; School Effectiveness; Urban Education
AbstractAnalyzes the studies on the correlation between school expenditures and student achievement. Examines the effects of court-ordered equalization of interdistrict spending. Discusses a possible change of focus in recent educational research on the cost/quality problem as scholars grow concerned with designing more efficient policies. (86 footnotes) (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: