Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCarter, Carolyn J.; Klotz, Jack
TitelWhat Principals Must Know before Assuming the Role of Instructional Leader.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 74 (1990) 525, S.36-41Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Administrator Role; Effective Schools Research; Elementary Secondary Education; Instructional Leadership; Principals; Teacher Expectations of Students
AbstractTo create effective schools, principals must make learning and teaching their highest priority. Effective schools research shows that, when teachers expect students to learn, help them learn, and hold them accountable for learning, they learn and improve their academic performance. Learning expectancy phases are traced from 1837 to the present. Includes 12 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: