Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inParisi, Thomas
TitelAn Interdisciplinary Approach to Teaching Introductory Courses in Psychology, Biology, and Philosophy.
QuelleIn: Teaching of Psychology, 12 (1985) 2, S.71-74Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBiology; Course Descriptions; Course Evaluation; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Introductory Courses; Philosophy; Psychology; Science Instruction; Student Evaluation
AbstractA college level introductory psychology course taught in conjunction with introductory biology and philosophy is described. This triad arrangement allows for an interdisciplinary treatment of various issues without diluting the presentation of content specific to the individual disciplines. Information on evaluation of the course is also presented. (Author/RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: