Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCasteen, John T., III
TitelState Educational Policies: What Are the Agendas, Implications for Reform?
QuelleIn: NASSP Bulletin, 69 (1985) 478, S.93-100Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Educational Change; Educational Finance; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Futures (of Society); Governance; Government School Relationship; Higher Education; Public Education; Public Policy; State Boards of Education; Statewide Planning
AbstractState boards of education and state boards of higher education have worked independently and often in competition in the past. Now states seem increasingly interested in coordinating education at all levels, not always appropriately. Trends in educational governance, academic reform, and state financing suggest the direction of future educational policy. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: