Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBerny, Charles A.
TitelSelected Variables as Discriminators between Financially Troubled and Non-Troubled Rural Ohio School Districts.
QuelleIn: Journal of Education Finance, 7 (1982) 4, S.473-83Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Secondary Education; Financial Problems; Fiscal Capacity; Income; Predictor Variables; Rural Schools; School Districts; Special Education; State Surveys; Student Teacher Ratio; Tax Effort; Ohio
AbstractAnalysis of 1976-78 data on rural Ohio school districts found that of six fiscal and demographic variables (geographic size, children with special needs, fiscal capacity, tax effort, total revenues, and excess staff over state minimum requirements), none could distinguish financially troubled from untroubled districts. (RW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: