Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTomlinson, Tommy M.
TitelEffective Schools: Mirror or Mirage?
QuelleIn: Today's Education: Social Studies Edition, 70 (1981) 2, S.40-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Assessment; Educational Needs; Educational Objectives; Educational Philosophy; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Success
AbstractIdentifies and analyzes characteristics which are frequently mentioned as contributing to effective schools. Among the characteristics are that they improve the effectiveness and efficiency of students' work by organizing material and/or instruction, increase the amount of work students perform per unit of time, reduce distractions, and encourage students to achieve to their potential. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: