Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBaldridge, J. Victor; und weitere
TitelDiversity in Higher Education: Professional Autonomy
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrative Organization; Classification; Colleges; Faculty Workload; Governance; Higher Education; Institutional Characteristics; Institutional Role; Organizational Climate; Teacher Administrator Relationship; Universities
AbstractTo compare diversity among institutions, the Stanford Project on Academic Governance established a typology with eight broad categories. These categories vary systematically on many features: environmental relations, professional task, and institutional complexity. They reflect diverse organizational features and different professional autonomy for faculty. (Editor/LBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: