Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEnterprise State Junior Coll., AL.; MacArthur State Technical Coll., Opp, AL.
TitelTrain-the-Trainer: Developing Workplace Curriculum, Part II (TT2). Workforce 2000 Partnership.
Quelle(1997), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Education; Adult Literacy; Basic Skills; Carpeting; Course Content; Curriculum Design; Curriculum Development; Curriculum Guides; Educational Assessment; Educational Needs; Entry Workers; Evaluation Methods; Fashion Industry; Inservice Teacher Education; Job Skills; Learning Activities; Literacy Education; Needs Assessment; On the Job Training; Promotion (Occupational); Skill Development; Student Evaluation; Trainers; Workplace Literacy
AbstractThis curriculum package on developing workplace curriculum is a product of the Workforce 2000 Partnership, which combined the resources of four educational partners and four industrial partners in Alabama, Georgia, and South Carolina to provide education and training in communication, computation, and critical thinking to employees in the apparel, carpet, and textile industries. The curriculum package contains the following components: (1) a curriculum guide that provides a quick view of all the major components of the curriculum to train the trainer: developing workplace curriculum, and (2) a lesson plan that contains a detailed explanation of the activities in the curriculum guide along with examples and skeleton assessment assignments for learners. This curriculum package focuses on training workplace trainers to assess workers' needs and provides sample assessment instruments. (KC)
AnmerkungenEnterprise State Junior College, P.O. Box 1300, Enterprise, AL 36331; Web site: http://www.esjc.cc.al.us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: