Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBillings, Paul H.
InstitutionGreenville Technical Coll., SC.
TitelProject T.E.A.M. (Technical Education Advancement Modules). Introduction to Statistical Process Control.
Quelle(1990), (39 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Leitfaden; Unterricht; Lernender; Adult Education; Adult Programs; Basic Skills; Curriculum Guides; Data Analysis; Data Collection; Flow Charts; Learning Modules; Problem Solving; Process Education; Scientific and Technical Information; Skill Development; Statistical Analysis; Statistics; Technical Education; Technical Mathematics; Underemployment; Unemployment
AbstractThis instructional guide, one of a series developed by the Technical Education Advancement Modules (TEAM) project, is a 6-hour introductory module on statistical process control (SPC), designed to develop competencies in the following skill areas: (1) identification of the three classes of SPC use; (2) understanding a process and how it works; (3) tracking the process; and (4) analyzing the process. Project TEAM is intended to upgrade basic technical competencies of unemployed, underemployed, and existing industrial employees. The materials in this module serve as a student outline and an instructor guide. The manual includes six sections: (1) introduction--including course objectives and classes of SPC use; (2) what is a process; (3) how a process works; (4) Dr. W. E. Deming's plan to save America--the assignment of responsibilities and the master plan for process improvement; (5) tracking the process--the average and range chart, and detecting lack of control; and (6) analyzing and removing special causes--individual and team problem solving, simple diagnostic tools, and return to Deming's plan. (NLA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: