Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSeng, Barbara K.
TitelA Description of the Curricular and Co-Curricular Speech-Debate-Theatre Program, Henry Sibley Senior High, Mendota Heights, Minnesota.
Quelle(1972), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCourse Descriptions; Curriculum Design; Curriculum Development; Curriculum Guides; Debate; Extracurricular Activities; Language Arts; Program Descriptions; Secondary Education; Secondary School Curriculum; Speech Curriculum; Speech Improvement; Theater Arts
AbstractThis document describes the philosophy and courses of the curricular and co-curricular speech-debate-theatre program at Henry Sibley Senior High School in Mendota Heights, Minnesota. The document begins with a brief introduction and background on the school and community, including socioeconomic, cultural, and demographic information, and continues with a description of the language arts program. After itemizing the general objectives of the language arts program, the speech department, and the drama department, the courses available to the students are listed and described. Also included is a list of supplementary texts, a brief reference to library and audio-visual resources, a discussion of the annual working budget, and a prospectus on the future of the speech-theatre department. (RB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: