Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDattey, Kwame; Westerheijden, Don F.; Hofman, W. H. A.
TitelImpact of accreditation on improvement of operational inputs after two cycles of assessments in some Ghanaian universities.
QuelleIn: Quality in higher education, 23 (2017) 3, S. 213-229Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1353-8322; 1470-1081
DOI10.1080/13538322.2017.1407398
SchlagwörterAkkreditierung; Hochschule; Ausland; Ghana
AbstractThe study assesses the influence of accreditation, after two cycles of evaluation on some selected Ghanaian universities. This was done by examining the changes that had occurred in specified indicators, mainly because of the implementation of suggestions for improvement made by the previous cycle's evaluators. The study employed quantitative research methods in analysing the changes (for better or for worse) that had occurred in the selected indicators from one cycle of assessments to the other and as observed in the reports of the evaluators. The results showed varying degrees of improvements in the selected indicators at the subsequent assessments over the previous ones. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2018/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quality in higher education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: