Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDevelopment Dimensions International, Bridgeville, PA.
TitelInitial Training and Skill Remediation Materials for Performance-Based Assessment Technology at the Precommissioning Level. Research Product 82-07.
Quelle(1982), (123 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Education; Audiovisual Aids; Influences; Interpersonal Competence; Leadership; Leadership Qualities; Leadership Training; Learning Modules; Military Training; Officer Personnel; Persuasive Discourse; Remedial Instruction; Remedial Programs; Scripts; Sensitivity Training; Skill Development; Workbooks
AbstractThis research product contains the scripts and associated workbooks from two audiovisual training modules designed to remediate deficiencies on the Leadership Assessment Program leadership dimensions of sensitivity and influence. Intended to help cadets/officer candidates develop skills in these dimensions, the modules are designed around realistic scenarios of common leadership situations in the Army. Each scenario presents positive and negative models of behavior from the subject leadership dimension. After a presentation of desirable and undesirable behavior on the dimension, each module is structured to require an interaction between the student and a scenario unfolding in the narrative, which teaches a lesson about acceptable performance on the dimension. The workbooks are designed to guide the student through these interactive lessons. They provide informative introductory material, a note-taking section for the tape, skill practice activities, a summary, and personal development activities. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: