Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenCook-Sather, Alison (Hrsg.)
TitelBuilding courage, confidence, and capacity in learning and teaching through student-faculty partnership.
Stories from across contexts and arenas of practice.
QuelleLanham: Lexington Books (2020), XXI, 129 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781793619587 (Leineneinband); 9781793619594 (EPUB)
SchlagwörterTeacher-student relationships; Cross-cultural studies; Team learning approach in education; Motivation in education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Co-authored by faculty and students in Canada, England, Hong Kong, Israel, Malaysia, New Zealand, Pakistan, and the United States, the chapters in this book reveal how sustained partnerships focused on pedagogical, curricular, and programmatic development build courage, confidence, and capacity in both student and faculty partners"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: