Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEisenbach, Brooke; Greathouse, Paula
TitelDeveloping adolescent literacy in the online classroom.
Strategies for all content areas.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2020), IX, 109 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475851014 (Leineneinband); 9781475851021 (Taschenbuch); 9781475851038 (EPUB)
SchlagwörterLanguage arts (Middle school); Computer-assisted instruction; Language arts (Secondary); Literacy; Anthologie; Web-based instruction; Computers and literacy; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractSetting the foundation for a successful course : strategies for building relationships and community -- Motivating readers and writers in the online classroom -- Uncovering reading and writing identities -- Getting ready to read and write -- Questioning -- Online classroom conversation and collaboration -- Engaging critical literacies in the online classroom -- Assessing reading comprehension -- Engaging in the writing process -- Engaging online students in multiple forms of writing -- Conducting writing assessments in the online classroom. "This book provides middle and high school virtual teachers a variety of strategies for translating traditional literacy instructional practices from the brick-and-mortar classroom to the online learning context"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: