Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorLavery, Lesley
TitelA collective pursuit.
Teachers' unions and education reform.
QuellePhiladelphia: Temple University Press (2020)    Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781439919354 (Leineneinband); 9781439919361; 9781439919378 (PDF)
SchlagwörterMinnesota; USA; Teachers' unions; Charter schools; Collective bargaining; Teachers; United States; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPart I: Introduction and Historical Overview. Chapter 1: The Union Debate -- Chapter 2: Union History -- Part II: Unions in the Charter Sector. Chapter 3: Teacher-Led Unionization in the Charter Sector -- Chapter 4: The Unionized Charter Contract -- Chapter 5: Top-Down Unionization in the Charter Sector -- Part III: Union Work in Context. Chapter 6: The State of the Union -- Chapter 7: You Get what you Pay For: Declines and Revolts -- Chapter 8: The Problem we all Live with: Race and Reform Realities -- Chapter 9: Damned if They Do, Damned if They Don't, Teachers Choose Collective Pursuit. "Highlights aspects of union work that may challenge conventional wisdom and argues that teachers' unions are working to reinvigorate the collective in pursuit of changes beneficial to educators, students, and the larger democratic project of public education"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)