Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
A policy and political history of educational supervision -- Foundations in adult development and learning: implications for educational supervision -- Theories of professions and the status of teaching -- Job-embedded learning: how school leaders can use job-embedded learning as a mechanism for school improvement -- Instructional supervision in the era of high-stakes accountability -- Accountability, control, and teachers' work in American schools -- Coming to understand the wicked problem of teacher evaluation -- Discretion and trust in professional supervisory practices -- Managing collaborative inquiry for continuously better practice: a cross-industry perspective -- Observation, feedback, and reflection -- Teacher mentoring in service of beginning teachers' learning to teach: critical review of conceptual and empirical literature -- Peer coaching in education: from partners to faculties and districts -- From supervision to "super vision:" a developmental approach to collaboration and capacity building -- Encouraging reflective practice in educational supervision through action research and appreciative inquiry -- National policy/standards: changes in instructional supervision since the implementation of recent federal legislation -- Teacher performance assessments mandated during the Duncan era -- Principal supervisors and the challenge of principal support and development -- The principal: building the future based on the past -- Necessity is the mother of re-invention: making teaching excellence the norm through policy and established clinical practice -- Improving teacher practice based knowledge: what teachers need to know and how they come to know it -- Shaping the school-wide learning environment through supervisory leadership -- High performing teachers, student achievement, and equity as an outcome of educational supervision -- Supervisory identity: cultural shift, critical pedagogy, and the crisis of supervision -- Conflicts, convergence, and wicked problems: the evolution of educational supervision. "The Handbook of Educational Supervision offers a view of the field of supervision as it has evolved to the present. Through this spotlight, we hope that the Handbook points the reader to the research, theory, and applications about supervision that have surfaced in the broader fields of educational leadership and teacher preparation to keep pace with what occurs in practice in preK-12 schools. This handbook is important because much of what we know about supervision rests between its theory and its applications in schools and systems that have provided fertile ground for supervision as we know it today"--Provided by publisher.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.
Standortunabhängige Dienste
9781119128274
The Wiley handbook of educational supervision. 2019.
loc_2018016624
Permalink als QR-Code
Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)