Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCalkins, Lucy; Louis, Natalie
Sonst. PersonenCunningham, Peter (Ill.); Franco, Elizabeth (Ill.); Martinelli, Marjorie (Ill.)
TitelTalking and thinking about letters.
QuellePortsmouth, NH: Heinemann (2018), XI, 116 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780325105222
SchlagwörterReading; Phonetic method; Study and teaching (Elementary); English language; Phonetics; Vocabulary; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractReaders and writers see with special ears and eyes, really studying words to learn about letters and sounds -- Learning the name of the class mascot and reminding ourselves how to study names -- Writing names the right way (verbal pathways) -- Studying names more closely -- Using short vowel power to read names -- Studying blends and digraphs in names -- More work recalling digraphs -- Comparing and contrasting names, and growing theories -- Looking closely at high-frequency words -- Finding similarities across a collection of snap words -- Studying high-frequency words with the vowel O -- Learning new snap words -- Using snap words to write -- Writers use everything they know about words, letters, and sounds to write -- Power Words can help writers make a zillion new words! -- Make even more words using snap words -- Making more new words using blends and digraphs -- Bringing all you know about letters, sounds, words, and word parts to read and write long, complicated words -- Readers have the power to tackle super hard word and read, read, read. "The first unit in the Units of Study for Phonics, Grade 1 series, this unit aims to provide cumulative review and reinforcement for key concepts in phonics that students encountered in kindergarten. First grade teachers will have an opportunity to assess their students' grasp of that content. The unit helps teachers to build a community of children who are interested in how letters and sounds, syllables and word parts work"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: