Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCalkins, Lucy; Hartman, Amanda; Geschwind, Valerie
TitelPlaying with phonics.
QuellePortsmouth, NH: Heinemann (2018), IX, 120 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780325105215
SchlagwörterReading; Phonetic method; Study and teaching (Early childhood); Reading (Kindergarten); Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPlaying with sounds: hearing and recording letters to match -- Listening for the sounds that are "hiding in the edges" of blends -- Reading poetry with all you know -- Playing "guess the covered word" with poetry -- Revising writing to capture all the sounds in words -- Magic spells -- Activating word-part power to write longer words -- Learning new snap words to write even more words -- Using snap words and blends to add sound effects to our writing -- Writing silly rhyming poems -- Building a storehouse of rhymes (ick, ell, uck, ow, og) -- Revising rhymes using blends and digraphs -- Alliteration: playing even more with blends -- Writing real poetry using all of our phonics knowledge -- Launching phonics projects: investigating the letter i -- Comparing and contrasting words with the letter i -- Being flexible when you read i words -- Learning even more: investigating other vowels -- Sharing all we've learned so far: student-led shared reading -- Celebrating our learning from kindergarten. "In this last installment in the Units of Study for Phonics, kindergarten teachers learn how to teach concepts like blends, digraphs, and rhyming in order for students to learn more words and apply these skills to their writing and reading"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: