Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBender, William N.
Titel20 strategies for increasing student engagement.
QuelleWest Palm Beach, FL: Learning Sciences (2017), XIII, 229 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; grafische Darstellungen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781941112793 (Taschenbuch); 194111279X (Taschenbuch); 9781941112892 (E-Book)
SchlagwörterEngagement (Philosophy); Learning, Psychology of; Students; Psychology; Classroom management; Psychological aspects; Teacher-student relationships; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction: Student engagement and learning -- Instructional organization for increasing engagement. Differentiated instruction -- The flipped class strategy -- Project-based learning -- Makerspace and genius hour -- Tech strategies to increase engagement. Augmented reality -- Games, gamification, and simulations -- Virtual field trips -- Coding and robotics -- Individualized computer-driven instruction: Khan Academy -- Storyboarding for comprehension: comic life -- Animation -- Collaborative instruction to increase engagement. Blogging -- Social networking for learning: Twitter -- Wikis to enhance student engagement -- Peer tutoring to enhance student engagement -- The role-play instructional strategy -- Personal responsibility and student engagement. Mindfulness to increase engagement -- Reward and response cost: ClassDojo -- A growth mindset strategy -- Goal setting and self-monitoring for increasing attention skills -- Appendix: Meta-analysis and effect size. When students are meaningfully involved and emotionally invested in content, they learn more and perform better. In 20 strategies for increasing student engagement, Dr. William N. Bender provides practical examples, guidelines, and the research behind his teaching tips to help educators focus on specific strategies for engaging students in the classroom. In today's rigorous educational landscape, even the most effective teachers are working to polish their practice. Bender offers a wealth of ways to develop intensive, attention-grabbing instructional techniques that foster high levels of student achievement.--from book cover
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: