Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrey, Nancy; Hattie, John; Fisher, Douglas
TitelDeveloping Assessment-Capable Visible Learners, grades K-12.
Maximizing skill, will, and thrill.
QuelleThousand Oaks, California: Corwin Literacy (2018), XIII, 167 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781506389981
SchlagwörterUSA; Student-centered learning; United States; Students; Self-rating; Visual learning; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractDefining the Assessment-Capable Visible Learner (and the teachers who create them) -- Assessment-Capable Visible Learners know their current level of understanding -- Assessment-Capable Visible Learners know where they're going and are confident to take on the challenge -- Assessment-Capable Visible Learners select tools to guide their learning -- Assessment-Capable Visible Learners seek feedback and recognize that errors are opportunities to learn -- Assessment-Capable Visible Learners monitor progress and adjust their learning -- Assessment-Capable Visible Learners recognize their learning and teach others -- Mindframes of schools that create Assessment-Capable Visible Learners -- Assessment-Capable schools are filled with adaptive learning experts -- Assessment Capable schools use strategic and flexible grouping -- Mind frames of Assessment-Capable schools. "This book is a follow up to Visible Learning for Literacy and delves more deeply into one critical component of any Visible Learning classroom: the student who has the ability to self-assess. Based on extensive research and with highly practical classroom scenarios and tools, this resource will help teachers learn how to help their students self-assess and flourish into their own teachers"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: