Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcCallum, Deborah
TitelThe feedback-friendly classroom.
How to equip students to give, receive, and seek quality feedback that will support their social, academic, and developmental needs.
QuelleMarkham, Ontario: Pembroke Publishers (2015), 127 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781551383040; 9781551389080
SchlagwörterCommunication in education; Teacher-student relationships; Feedback (Psychology); Education, Elementary; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"What if feedback--from teacher to student, between students, from student to teacher--could be seen as an essential part of the ongoing process that defines the learning environment? This groundbreaking book explores using feedback to help students become better learners, examines the crucial use of verbal and nonverbal language to engage and guide students, and shows strategies and activities to establish and promote effective feedback within the classroom and beyond."--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2016/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: