Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRoseberry-McKibbin, Celeste
TitelIncreasing language skills of students from low-income backgrounds.
Practical strategies for professionals. 2nd ed.
QuelleSan Diego: Plural Pub. (2013), XXI, 441 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781597564977; 1597564974
SchlagwörterNervensystem; Language Development Disorders; economics; United States; rehabilitation; Child; Child Development; Cultural Deprivation; Poverty; psychology; Schools; standards; Erziehung
AbstractIntroduction to poverty : variables affecting students' performance -- Language skills and behavioral characteristics in children of families of low socioeconomic status -- Considerations in assessment of the language skills of students from low-SES backgrounds -- Practical strategies for increasing the oral language skills of children from low-SES families -- Practical strategies for increasing the literacy skills of students from low-SES backgrounds -- Structuring the school environment for optimal performance of students from low-SES backgrounds -- Practical strategies for enhancing learning, motivation, and self-esteem in low-SES students -- Poverty and highly mobile populations : mitigating the impact of high mobility and chaos -- Considerations in working with families of students from low-SES backgrounds -- Some words of encouragement.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2013/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: