Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelTheme: The Role of the Teacher in Using Advisory Committees and Other Stakeholder Groups.
QuelleIn: Agricultural Education Magazine, 76 (2003) 1, S.4-21Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0732-4677
SchlagwörterStellungnahme; Advisory Committees; Agricultural Education; Alumni; Beginning Teachers; Secondary Education; Teacher Role; Vocational Education
AbstractTen theme articles discuss the following: the need for and value of advisory committees in agricultural education; working with advisory committees, FFA alumni, and parent groups; how to define and choose stakeholders; teacher retention; the experiences of a first-year teacher; the value of the Veterinarian Care Council; and managing advisory committees (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Agricultural Education Magazine" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: