Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarvey, Michael W.
TitelPostsecondary Employment Status' Influence on Future Education Public Policy: Findings from the National Education Longitudinal Study.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 23 (2001) 3, S.21-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-7597
SchlagwörterDisabilities; Educational Benefits; Employment Level; Secondary Education; Tables (Data); Vocational Education
AbstractPostsecondary employment status of 1,957 nonvocational high school students without disabilities, 3,511 vocational students without disabilities, 494 nonvocational students with disabilities, and 1,045 vocational students with disabilities was examined using National Education Longitudinal Study data. Results support the value of secondary vocational-technical education for the employment of individuals with disabilities. (Contains 28 references.) (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal for Vocational Special Needs Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: