Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMassey, Alf; Hamnett, Lisa
TitelHow Apparent Variations in Exam Results Can Mislead: An Example in IGCSE English as a Second Language.
QuelleIn: International Schools Journal, 20 (2001) 2, S.65-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0264-7281
SchlagwörterAchievement Tests; Biculturalism; Bilingualism; Cross Cultural Studies; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Exchange Programs; Global Education; International Education; International Educational Exchange; International Programs; International Schools; International Studies; Learning Strategies; Second Language Learning; Second Language Programs; Social Sciences; Egypt
AbstractStates that making simple comparisons of test results between different schools, countries, or subjects can often produce misleading results. Illustrates the kinds of problems that can arise by investigating the results obtained by candidates from Egypt in Cambridge International Examinations' June 1998 International General Certificate of Secondary Education English as a Second Language examination. (NB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Schools Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: