Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenan, James P.; McCabe, Connie
TitelCorrelation between Student Self-Ratings and Teacher Ratings of Generalizable Reasoning Skills.
QuelleIn: Journal of Epsilon Pi Tau, 17 (1991) 2, S.43-46Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCorrelation; Secondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation; Thinking Skills; Vocational Education; Vocational Education Teachers
AbstractA sample of 100 vocational students from 5 program areas completed a Student Self-Rating and 10 teachers completed a Teacher Rating, forms of the Generalizable Reasoning Skills instrument. Responses showed that students and teachers do not agree on students' level of reasoning skills. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: