Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCopa, George H.
TitelPolicy Issues Involved in Using Vocational Education to Meet High School Graduation Requirements.
QuelleIn: Journal of Vocational and Technical Education, 8 (1991) 1, S.46-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-3829
SchlagwörterBoard of Education Policy; Credits; Educational Policy; Graduation Requirements; High Schools; Outcomes of Education; Vocational Education
AbstractSurveys and site visits to four states (Minnesota, Ohio, Virginia, Washington) granting credit for vocational education toward high school graduation requirements identified policy issues: motivation, relationships, procedures, barriers/facilitators, and consequences. A suggestion was made that requirements be changed to a listing of learner outcomes, the attainment of which might include vocational education. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Vocational and Technical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: