Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenan, James P.; McCabe, Connie C.
TitelDevelopment and Validation of Generalizable Reasoning Skills Assessment Strategies and Procedures.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 26 (1989) 3, S.38-50Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLogical Thinking; Performance Based Assessment; Secondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation; Test Reliability; Test Validity; Vocational Education; Illinois
AbstractThe authors developed, tested, and validated a set of student self-ratings, teacher ratings, and performance assessment instruments designed to measure generalizable reasoning skills of students enrolled in secondary vocational programs. They were found to be sufficiently reliable and valid indicators of functional learning strengths and weaknesses. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: