Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenan, James P.; Browning, Debra A.
TitelGeneralizable Interpersonal Relations Skills for Students with Handicapping Conditions. Are Assessment Strategies and Procedures Valid?
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 11 (1989) 2, S.23-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Interpersonal Relationship; Secondary Education; Special Education; Test Reliability; Test Validity; Vocational Education; Vocational Evaluation
AbstractThe purpose of this study was to field test and estimate the validity and reliability of a set of generalizable interpersonal skills assessment strategies and procedures on handicapped children in secondary vocational programs. If the instruments and procedures are valid and reliable, they could be used to identify their generalizable interpersonal skills. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: