Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAsselin, Susan B.; Finch, Curtis R.
TitelPreparation and Roles of Vocational Special Needs Teachers: A Research Review.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 13 (1988) 3, S.1-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterResearch Needs; Special Education Teachers; Teacher Education; Vocational Education
AbstractA review of the research in the vocational special needs area revealed a prevalence of studies on teacher characteristics, teacher competence, teaching environment, and inservice and preservice education. Research needs include the impact of those areas and a variety of models focusing on the success of special needs students in vocational programs. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: