Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFlowers, Jim; Pepple, Jerry D.
TitelAssessment of the Morale of Beginning Vocational Agriculture Teachers in Illinois.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 29 (1988) 2, S.2-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Beginning Teachers; Job Satisfaction; Outcomes of Education; Secondary Education; Teacher Morale; Vocational Education; Illinois
AbstractThis study assessed the morale of beginning vocational agriculture teachers in Illinois and compared the morale of 49 teachers who enrolled in a course for beginning teachers to that of 27 who did not. Results indicated that the teachers were moderately satisfied with their jobs, and participation in a beginning teacher course did not affect morale. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: