Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenan, James P.
TitelAssociation between Handicapped Student Self-Ratings and Teacher Ratings of Generalizable Mathematics Skills.
QuelleIn: Journal of Career Development, 13 (1987) 4, S.30-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Individual Needs; Mathematics Skills; Secondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Characteristics; Teacher Evaluation; Vocational Education
AbstractUsing a sample of four Illinois secondary vocational programs, the study attempted to test and cross-validate the construct of student self-ratings and teacher ratings of generalizable mathematics skills for handicapped students. Findings show a wide disagreement between the two ratings. Further research is suggested. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: