Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTaylor, Robert E.
TitelAn Emerging Policy for Vocational Education. The School Studies are Tipping the Scale.
QuelleIn: VocEd, 59 (1984) 1, S.27-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Basic Skills; Educational Administration; Educational Policy; High Schools; Policy Formation; Public Schools; School Districts; School Policy; Vocational Education
AbstractMany major studies dealing with high schools agree that schools must press for higher performance standards in basic skills. These studies disagree on the role that vocational education ought to play in public schools. The author offers a checklist of what vocational educators should do to increase their role in shaping new educational policies. (SSH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: