Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArmstrong, Robert L.
TitelThe Intangible Costs and Benefits of School Self-Study.
QuelleIn: North Central Association Quarterly, 56 (1982) 3, S.395-401Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccreditation (Institutions); Accrediting Agencies; Cost Effectiveness; Institutional Evaluation; Program Effectiveness; School Personnel; Secondary Education; Self Evaluation (Groups)
AbstractReports on a study conducted by the North Central Association to determine the perceptions of professional certified high school personnel with regard to the intangible costs and benefits of accreditation, the value of the self-study process, and time investments of professional participants in the accreditation process. Includes sample questionnaire items. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: