Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrown, Prudence R.
TitelWhat Tutors Bring to Course Design: Introducing Political and Policy Theories to Disengaged Students
QuelleIn: Teaching Public Administration, 38 (2020) 1, S.12-23 (12 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Brown, Prudence R.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0144-7394
DOI10.1177/0144739419858682
SchlagwörterTutors; Learner Engagement; Active Learning; Case Method (Teaching Technique); Political Science; Public Policy; Introductory Courses; Foreign Countries; Curriculum Development; College Freshmen; Theories; Synchronous Communication; Australia
AbstractThis article provides a case study of tutor's reflection on practice leading to a different approach to teaching an introductory course on politics and policy at a major Australian university, aimed at better reaching disengaged students. The overhaul led to higher levels of constructive student engagement in the tutorials, resulting in improved student and learning outcomes. Tutors, with their broad face-to-face and individual contact, have the means to assess student engagement and understanding in ways not always available to lecturers. As such, they can support holistic curriculum development if they are seen as relevant stakeholders in this process. The article demonstrates the value of seeing tutorials and tutors as an integral consideration in curriculum development. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching Public Administration" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: