Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionTexas Education Agency, Division of Research and Analysis
TitelGrade-Level Retention in Texas Public Schools, 2018-19
Quelle(2020), (78 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Elementary Secondary Education; Public Schools; Grade Repetition; Student Characteristics; Instructional Program Divisions; Racial Differences; Ethnicity; Gender Differences; Language Proficiency; English Language Learners; Immigrants; Socioeconomic Influences; At Risk Students; Dyslexia; Foster Care; Homeless People; Military Personnel; Geographic Location; Special Education; Vocational Education; Educational Legislation; Federal Legislation; Gifted Education; Texas
AbstractThis annual report provides information for the 2018-19 school year on grade-level retention in the Texas public school system. Data on retention are provided by student characteristics, including grade level; race/ethnicity; gender; degree of English proficiency; and economic, at-risk, dyslexia, foster care, homeless, immigrant, migrant, military-connected, and overage statuses. Data also are provided by program participation in special education, career and technical education, gifted and talented, Section 504, and Title I. [For the companion report, "Grade-Level Retention and Student Performance in Texas Public Schools, 2018-19", see ED608911.] (As Provided).
AnmerkungenTexas Education Agency. 1701 North Congress Avenue, Austin, TX 78701. Tel: 512-463-9734; Fax: 512-463-9838; e-mail: teainfo@tea.texas.gov; Web site: http://tea.texas.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: