Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEnglert, Kerry; Underwood, Kara; Fredericks, Lucy; Stewart, Joshua; Dean, Ceri
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Central (ED); Marzano Research
TitelGuide to Conducting a Needs Assessment for American Indian Students. REL 2020-032
Quelle(2020), (54 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; American Indian Students; Student Needs; Needs Assessment; Data Collection; Student Characteristics; American Indian Education; Educational Improvement; Surveys; Culturally Relevant Education; School Culture; Equal Education; Attendance; Bullying; Well Being; Faculty Development; Teacher Recruitment; Teacher Persistence; Community Involvement; Poverty; Mental Health; Social Influences; At Risk Students; Test Construction; Testing; Data Analysis; Information Dissemination; Planning
AbstractThis guide was designed to help state and local education agencies conduct needs assessments to better understand the strengths, challenges, and needs unique to schools serving American Indian students. It includes surveys developed collaboratively with communities that serve American Indian students to reflect the most relevant topics. Using results from these surveys, the guide provides examples of how to target and monitor improvement efforts that reduce gaps in outcomes between American Indian students and other students. (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Central. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/central/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: