Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBower, George L.; und weitere
InstitutionArmed Forces Vocational Testing Group, Randolph AFB, TX. Research Div.
TitelA Concurrent Validity Study Relating the Armed Services Vocational Aptitude Battery to Success in High School Vocational-Technical Courses. Final Report.
Quelle(1975), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Armed Forces; High School Students; Occupational Tests; Predictive Measurement; Predictive Validity; School Counselors; Secondary Education; Test Interpretation; Test Validity; Vocational Aptitude; Vocational Education; Armed Services Vocational Aptitude Battery
AbstractThis Technical Research Note is designed for reference by high school counselors, service test administrators, and educational specialists as a supplemental guide to the interpretation of Armed Services Vocational Aptitude Battery (ASVAB) results in local guidance and counseling programs. This study examined the validity of specific ASVAB composites for a sample of 6,130 students in 25 high schools offering vocational-technical curricula. School samples were obtained through voluntary participation. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: